Σαμαράς Αθανάσιος

samaras

  • Όνομα: Σαμαράς Αθανάσιος
  • Βαθμός: Επίκουρος Καθηγητής
  • Τομέας: Πολιτική Επικοινωνία στο Διεθνές Περιβάλλον
  • Γραφείο: 012 (Κεντρικό Κτήριο Πανεπιστημίου)
  • Τηλ.: +30.210-414-2133
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

  Academia

  • Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

     Επίκουρος Καθηγητής  στο γνωστικό αντικείμενο «Πολιτική Επικοινωνία στο Διεθνές Περιβάλλον» (ΦΕΚ Διορισμού 1068/Τεύχος Γ/12-12-2011) ΦΕΚ Διορισμού 343/Τεύχος Γ/20-04-2015 στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πειραιώς. 
  • Διδασκαλία

  • Δημοσιεύσεις

    1. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ

    3.1. ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΙ ΤΟΜΟΙ

    Όλα τα κάτωθι έργα έχουν δημοσιευθεί μετά την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής. Τα δυο βιβλία έχουν κριθεί κατά την εκλογή για τη θέση του λέκτορα.  Ο συλλογικός τόμος: Εικόνες Κρατών έχει κριθεί κατά την εκλογή για τη θέση του επίκουρου καθηγητή. Το Εγχειρίδιο Αναστοχασμών και το Αφιέρωμα στη Διεθνή και Ευρωπαϊκή πολιτική έχουν δημοσιευθεί μετά την εκλογή στον βαθμό του επίκουρου καθηγητή. Η διδακτορική διατριβή και τα δύο βιβλία αφορούν αμιγώς το πεδίο της πολιτικής επικοινωνίας ενώ ο συλλογικός τόμος, το αφιέρωμα και το διδακτικό εγχειρίδιο αποτελούν μέρος της προσπάθειας γεφύρωσης του πεδίου της Επικοινωνίας και των Μέσων με αυτό των Διεθνών Σχέσεων.

    3.1.1. ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ  ΔΙΑΤΡΙΒΗ

    1.      Samaras, Ath.N. (2000). “Broadcasting Deregulation and Political Communication in Greece: From Party Logic to Media Logic” Διδακτορική Διατριβή, Brighton: Sussex University.  Υπερσύνδεση.

     

    3.1.2. ΒΙΒΛΙΑ

    1. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2003). “Τηλεοπτική Πολιτική Διαφήμιση, Μία Ποσοτική Προσέγγιση για την Ελλάδα”, Αθήνα: Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων. Υπερσύνδεση.
    2. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2008). “Τηλεοπτική Πολιτική Διαφήμιση Στην Ελλάδα, 1993-2007”, Αθήνα:  Εκδόσεις Καστανιώτης - Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων. Υπερσύνδεση.

    3.1.3. ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

    1. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2017). «Εγχειρίδιο Αναστοχασμών: Εικόνες Κρατών και Πολιτιστική Διπλωματία» Πειραιάς: Εργαστήριο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Υπερσύνδεση.

     

    3.1.4. ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΙ ΤΟΜΟΙ

    1. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2014). “Εικόνες Κρατών – Στρατηγική Επικοινωνία, Ήπια Ισχύς και Μέσα Ενημέρωσης”, Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτης και Greek Politics Specialist Group (Επιμέλεια). Υπερσύνδεση.

    3.1.5. ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ

    1. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2017). “Αφιέρωμα: Επικοινωνία και Πολιτική στην Σκιά του Brexit”,  Διεθνής και Ευρωπαϊκή Πολιτική, Τεύχος 39, σελ. 259 - 355.   Υπερσύνδεση.
    2. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2020). “ Ζητήματα Επικοινωνίας και Στρατηγικής: Από την Οικονομική Κρίση στον COVID-19 ”, Διεθνής και Ευρωπαϊκή Πολιτική, (υπό έκδοση)

    3.1.6. ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΣ  ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ

    1. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2002). “Εθνική Ασφάλεια – Ένοπλες Δυνάμεις, Πολιτικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Εικόνας τους”, Έρευνα για Διαβαθμισμένη Χρήση του ΕΠ.Υ.ΕΘ.Α., Αθήνα, Ίδρυμα Μεσογειακών Μελετών. Σελ.122
    2. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2007). “Τηλεοπτικός Πολιτικός (Διά)Λογος: Οι Απεικονίσεις της Πολιτικής στις Τηλεμαχίες και στα «Παράθυρα» των Τηλεοπτικών Δελτίων Ειδήσεων”, Έκθεση Αποτελεσμάτων Έρευνας προς χρήσιν της Γενικής Γραμματείας Τύπου, Αθήνα: Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας ΕΚΠΑ. Σελ. 219. Υπερσύνδεση
    3. Σαμαράς, Αθ.Ν. και Παπαθανασόπουλος, Στ. (2010). «Έκθεση Αποτελεσμάτων της Έρευνας: οι Απεικονίσεις της Πολιτικής στις Τηλεμαχίες», Αθήνα: Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Εφηρμοσμένης Επικοινωνίας ΕΚΠΑ

    3.2. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

    Δημοσιεύσεις: (*) Σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές. (**)Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους.

     

    1. Λημνιούδη, Αθ. & Σαμαράς, Αθ.Ν. (2020). «Απεικονίσεις Ξένων Επενδύσεων στον Ελληνικό Πολιτικό Λόγο: Η Κατασκευή της Εικόνας της COSCO  από το Κομματικό Σύστημα». Διεθνής και Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση, (υπό έκδοση)
    2. Samaras, Ath.N., Kolovos, K. & Papagianni, N. (2020). «The Ad Hominem Argument as Tool of Character Assassination - The Strategic Political Communication Perspective: The Case of the 2015 Greek Referendum». Σελ. 144 – 162 στο Samoilenko S.A., Icks, M., Keohan, J. & Shiraev (Επιμ.) Routledge Handbook of Character Assassination and Reputation Management.** Υπερσύνδεση
    3. Aspriadis, N., Takas, M., & Samaras, Ath.N. (2020). «Country Reputation Assasination during the Greek Memorandum Re-Negotiations». Σελ. 236 – 250 στο Samoilenko S.A., Icks, M., Keohan, J. & Shiraev (Επιμ.) Routledge Handbook of Character Assassination and Reputation Management. ** Υπερσύνδεση  
    4. Ασδεράκη, Φ. & Σαμαράς Αθ.Ν. (2019). «Οικονομική Κρίση και Ευρώπη – Στάσεις και Αντιλήψεις των Μαθητών στην Ελλάδα: Προλεγόμενα για την Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Στρατηγικών Ανάταξης της Εικόνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης». Σελ. 347 – 370 στο Ασδεράκη, Φ. (επιμ.), “Μελετώντας, Διδάσκοντας, Μαθαίνοντας την Ευρωπαϊκή Ένωση”  Αθήνα:  Εκδόσεις Ι. Σιδέρης. ** Υπερσύνδεση
    5. Aspriadis, N., Papaioannou, A. & Samaras, Ath. (2017). «Games of (de)legitimization and Images of Collective Subjects at the Management of a Financial Crisis: The Cyprus Memorandum in the German Political Discourse». The Cyprus Review. Vol. 29. pp. 19- 41.* Υπερσύνδεση
    6. Σαμαράς, Αθ.Ν. & Ιορδανίδου, Σ. (2017). «Inside Out: Μία Αποτίμηση Σύγχρονων Αναπαραστάσεων – Απεικονίσεις της Ιαπωνίας στα Μέσα Ενημέρωσης». Σελ. 145 – 180 στο Κωνσταντοπούλου, Χ. (Επιμ.) «Όψεις του Σύγχρονου Πολιτισμού: Ιαπωνικές Επιρροές». Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση. ** Υπερσύνδεση
    7. Σαμαράς Αθ.Ν., Δημητρίου, Μ.- Ε. & Λουκοπούλου, Ε. (2017). «Η Συστηματική Καταγραφή των Απεικονίσεων του Συστήματος Κρατών στα Μέσα Ενημέρωσης ως Προϋπόθεση Αποτελεσματικής Διαχείρισης της Κρατικής Εικόνας: Μεθοδολογικές Παρατηρήσεις». Σελ 179 – 209  συλλογικό τόμο Ιορδανίδου, Σ. (Επιμ.) «Διαχείριση και Συγκρότηση Εικόνας Τόπου: από το Place Branding στην Ταξιδιωτική Δημοσιογραφία». Αθήνα: Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις. ** Υπερσύνδεση
    8. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2017). «Εικόνες Συλλογικών Υποκειμένων και η Λογική των Εκστρατειών. Προσεγγίζοντας την Πολιτική Επικοινωνία στο Δημοψήφισμα του Brexit». Διεθνής και Ευρωπαϊκή Πολιτική, 39:19-37. * Υπερσύνδεση
    9. Σκεύη, Ε. & Σαμαράς, Αθ.Ν. (2017). «Στρατηγικές Επανόρθωσης Εικόνας και Απολογητικός Λόγος για την Μνημονιακή Εμπλοκή της Ελλάδας στην Προεκλογική Εκστρατεία Ιανουαρίου 2015 – Η Περίπτωση του ΠΑΣΟΚ και του ΚΙΔΗΣΟ».  Σελ. 87 – 123 στο Κωνσταντοπούλου, Χ. (Επιμ.) «Αφηγήσεις της Κρίσης,  Μύθοι και Πραγματικότητες της Σύγχρονης Κοινωνίας». Αθήνα:  Εκδόσεις Παπαζήση.  ** Υπερσύνδεση
    10. Σαμαράς, Αθ.Ν. & Ιορδανίδου, Σ. (2017). «Η Αξιοποίηση της Αιτιακής Σχέσης στη Διδασκαλία των Μέσων Επικοινωνίας: Ανάλυση Μεθοδολογίας με Επίκεντρο την Επίδραση-CNN». Σελ 87-122 στο Κοντάκος Α.Θ. & Σταμάτης Π.Ι. (Επιμ.), «Θεωρίες και Μοντέλα Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση». Αθήνα: Εκδόσεις Διάδραση.  ** Υπερσύνδεση
    11. Samaras, Athanassios, Iordanidou, Sofia. & Dogani, Myrsini. (2016). «The Dialectic on International Relations and Political Communication: The Impact of the Financial Crisis Upon the Nation Image of Germany; A Comparative Analysis in Greek and UK Press». Pages 121 - 144 in Luengo, O.G. (Ed): Political Communication in Τimes of Berlin: Logos Verlag. ** Υπερσύνδεση
    12. Takas, E. & Samaras, A.N. (2016). «Legitimation and De-legitimation Processes of Memorandum II in Greece: Facets of Strategic Framing in Greek Parliamentary Discourse». French Journal for Media Research, 5. * Υπερσύνδεση
    13. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2016). «Επιθέσεις και Αρνητισμός στην Στρατηγική Πολιτική Επικοινωνία». Σελ.349-363 στο Α-Ι.Δ. Μεταξάς(Επιμ.)  «Πολιτική Επιστήμη. Διαθεματική και Συγχρονική Διερεύνηση της Πολιτικής Τάξης, Τόμος ΙΙΙ. Πολιτική Επικοινωνία – Κριτικός και Κατεξουσιαστικός Λόγος». Αθήνα:  Εκδόσεις Ι. Σιδέρης και Ίδρυμα Θεμιστοκλή και Δημήτρη Τσάτσου . ** Υπερσύνδεση
    14. Τάκας, Εμ. & Σαμαράς, Α.Ν. (2015). «Απόδοση (υπ)Αιτιότητας για το Δεύτερο Μνημόνιο στην Ελληνική Βουλή». Δημοσιογραφία, Τεύχος 8-9, σελ:27-33. * Υπερσύνδεση
    15. Τσαγγάρης, Ι. & Σαμαράς, Αθ.Ν. (2015). «‘Εμείς’ Μέσα από τα Μάτια των ‘Άλλων’: Απεικονίσεις των Ελληνοκυπρίων στα Τουρκοκυπριακά Μέσα». Δημοσιογραφία, Τεύχος 8-9, σελ.53-61. * Υπερσύνδεση
    16. Σαμαράς, Αθ.Ν., Κολοβός Κ. & Παπαγιάννη Ν. (2015). «Στρατηγικές Αποδόμησης του Ήθους στο Δημοψήφισμα: Μια Συστηματική Διερεύνηση του Κοινοβουλευτικού Λόγου», Ζητήματα Επικοινωνίας, Τεύχος 20-21, σελ.57-81. * Υπερσύνδεση
    17. Μηνά, Α., Δημητρίου, Μ. & Σαμαράς, Αθ.Ν. (2015). «Η Εικόνα του Τραπεζικού Κυπριακού Τομέα και η Εικόνα της Κύπρου εν Κρίση: Μία Διαχρονική Ανάλυση Περιεχομένου στο BBC». Δημοσιογραφία, 1(6-7):16-23. *  Υπερσύνδεση.
    18. Iordanidou, S. & Samaras, Ath.N. (2014). «Financial Crisis in the Cyprus Republic». Javnost-The Public, 21(4):63-76.* Υπερσύνδεση.
    19. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2014). “Εικόνες Κρατών – Θεωρητικό Πλαίσιο και Εφαρμογές”. Σελ.13-40 στο Σαμαράς, Αθ.Ν. (Επιμ.) Εικόνες Κρατών – Στρατηγική Επικοινωνία, Ήπια Ισχύς και Μέσα Ενημέρωσης, Αθήνα:  Εκδόσεις Καστανιώτη. ** Υπερσύνδεση
    20. Σαμαράς, Αθ.Ν. & Ιορδανίδου, Σ. (2014). “Οικονομική Κρίση και Διεθνής Εικόνα της Γερμανίας - Μια Συγκριτική Διαπολιτισμική Ανάλυση Περιεχομένου”. Σελ.225 - 246 στο Σαμαράς, Αθ.Ν. (επιμ.) Εικόνες Κρατών – Στρατηγική Επικοινωνία, Ήπια Ισχύς και Μέσα Ενημέρωσης, Αθήνα:  Εκδόσεις Καστανιώτη. ** Υπερσύνδεση
    21. Ιορδανίδου, Σ., Σαμαράς, Αθ.Ν. & Δημητρίου, Μ. (2013). “Η Εικόνα της Κύπρου στον Αγγλικό, Ελλαδικό και Τουρκικό Τύπο – Τα Προεόρτια της Οικονομικής Κρίσης”, Περιοδικό Δημοσιογραφία, Τόμος 1, Τεύχος 2, σελ.12-15. * Υπερσύνδεση.
    22. Σαμαράς, Αθ.Ν. & Παπαθανασόπουλος, Σ. (2011). “Αρνητισμός και Επιθέσεις στις Τηλεοπτικές Αναμετρήσεις των Πολιτικών Αρχηγών στην Ελλάδα”. Σελ.360 - 391 στο Παπαθανασόπουλος Σ. (Επιμ.) στο βιβλίο: Επικοινωνία και Κοινωνία στον Εικοστό Πρώτο Αιώνα, Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτης. ** Υπερσύνδεση
    23. Σαμαράς, Αθ.Ν. & Παπαθανασόπουλος, Σ. (2009). “Στρατηγική Κινητοποίηση του Χρόνου στις Προεκλογικές Εκστρατείες”. Σελ. 96-152 στο Παπαθανασόπουλος Σ. (Επιμ.) Ανάλεκτα 2008, Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση και Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων**  Υπερσύνδεση
    24. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2009). “Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και η Εικόνα των Κρατών: Η Περίπτωση των ΗΠΑ στην Μετά την 11/9 Εποχή” στο Γιαλλουρίδης Χ. (Επιμ.): “O Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών από την Αμφικτυονία έως το 21ο Αιώνα”, Αθήνα: Ευρωπαϊκό Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών – Εκδόσεις Λιβάνη (σελ.455-480). ** Υπερσύνδεση
    25. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2007). “Εθνοκεντρισμός και Ευρωκεντρισμός στις Αναπαραστάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Ζητήματα Πολιτικής Επικοινωνίας” στο Παπαθανασόπουλος Σ. (Επιμ.) Ανάλεκτα 2007, Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήση και Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (σελ. 234-269). ** Υπερσύνδεση
    26. Samaras, Ath.N. & Papathanassopoulos, S. (2006). “Political Advertising in Greece: Between Partisanship and Media Logic” στο βιβλίο Kaid L.L. & Holtz-Bacha C. (Επιμ.) International Handbook of Political Advertising, (σελ.211-226) Thousand Oaks: Sage Publications. ** Υπερσύνδεση
    27. Samaras,N. & Kentas, G. (2006). “Campaigning Under the Shadow of the Annan Plan: The 2004 Elections in Cyprus”, στο Maier M. και Tenscher J. (Επιμ.) Campaigning in Europe – Campaigning for Europe, (σελ.171-187), Bonn:Lit Publishers. **  Υπερσύνδεση
    28. Σαμαράς, Αθ.Ν. & Παπαθανασόπουλος, Σ. (2005). “Η Πολιτική στα ‘Παράθυρα’ των Τηλεοπτικών Δελτίων Ειδήσεων”. Ζητήματα Επικοινωνίας. Τεύχος 3 (σελ. 58-80).* Υπερσύνδεση.
    29. Samaras, Ath.N. (2005), “Représentations du 11-Septembre dans Quatre Journaux Grecs. Une Question de Cadrage”, Questions De Communication, Tεύχος 8 (σελ.367-388).*  Υπερσύνδεση γαλλικά   Αγγλική μετάφραση
    30. Samaras,N. (2005), “The 2004 Parliamentary Elections in Greece: Chronicle of a Defeat Foretold” στο Election Time – The European Yearbook of Political Campaigning 2004, (σελ.105-132), Austria: European Association of Political Consultants. ** Υπερσύνδεση
    31. Samaras,N. & Kentas, G. (2005). “The Cypriot Referendum of April 24. The Greek-Cypriot Perspective” στο Election Time – The European Yearbook of Political Campaigning 2004, (σελ.67-92) Austria: European Association of Political Consultants. ** Υπερσύνδεση
    32. Samaras,N. (2002). “Frames and Framing in International Relations”, Defensor Pacis, Τεύχος 11, σελ.71-96. * Υπερσύνδεση
    33. Samaras,N. (2002). “Political Marketing, Partytocracy and the Transformations of the Political Communication System”, Journal of Business and Society, Τόμος 15, Τεύχος 1, σελ.158-173.* Υπερσύνδεση
    34. Samaras,N. (2001). “Home Front Management and Media Logic”, Defensor Pacis, Τεύχος 9, σελ.67-84. *  Υπερσύνδεση
    35. Samaras,N. (2000). “Party-Centered Campaigning and the Rise of the Political Advertising Spot in Greece”, σελ. 187-207 στο Kaid L.L. (Επιμ.) Television and Politics in Evolving European Democracies, New York: Nova Science Publishers. ** Υπερσύνδεση

     

    3.3. ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

    1. Samaras, Ath. ve Kendas, G. (2005). “24 Nisan Kıbrıs referandumu- Kıbrıs Rum Kesimi Yaklaşımı” Avrupa Siyasal Kampanyalar Yıllığı 2004 (sayfa 67-92) , Avusturya: Siyasi Danışmanlar Birliği. Υπερσύνδεση
    2. Samaras Ath.N. (2005). “Yunanistan'da 2004 Parlamento Seçimi: Baştan Belli Bir Yenilginin Öyküsü”  Avrupa Siyasal Kampanyalar Yıllığı 2004 (sayfa 105-132) , Avusturya: Siyasi Danışmanlar Birliği. Υπερσύνδεση
    3. Самарас, Атанассиос Н. и Кентас, Георгиос (2005). Референдум на Кипре 24 апреля 2004 года: будущее греческих киприотов, Час Выбора – Европейский Ежегодник политических избирательных кампаний 2004 года, (стр. 105-132),, Австрия: Европейский Ассоциация политических консультантов. Υπερσύνδεση
    4. Самарас, Атанассиос Н. (2005), Парламентские выборы в Греции в 2004: конец правления социалистов, Час Выбора – Европейский Ежегодник политических избирательных кампаний 2004 года, (стр. 67-92) Австрия: Европейский Ассоциация политических консультантов.  Υπερσύνδεση

    3.4. ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ

    1. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2016). «Επικοινωνιακά Παίγνια στην Σκιά του Brexit: Βρετανία, Προπαγάνδα και Διαχείριση Κρατικής Εικόνας - Μία Επίκαιρη ‘Ανάγνωση’ ενός Ιστορικού Βιβλίου». Εφημερίδα Φιλελεύθερος (Κύπρος), 24 Ιουλίου, σελ.32. Υπερσύνδεση
    2. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2014). “Διαδίκτυο και Τεχνολογική Αιτιοκρατία ”. Περιοδικό Δημοσιογραφία – Ελληνική Έκδοση του Columbia Journalism Review, τεύχος 3, σελ.60-62. Υπερσύνδεση

    3.5. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ

    1. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2020). «Εισαγωγικό Σημείωμα: Από την Κρίση Χρέους στην Πανδημική Κρίση – Εννοιολογικά Πλαίσια και Αναλυτικά Εργαλεία». Διεθνής και Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση, (υπό έκδοση)
    2. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2017). «Εισαγωγικό Σημείωμα – Αφιέρωμα Επικοινωνία και Πολιτική στην Σκιά του Brexit”, Διεθνής και Ευρωπαϊκή Πολιτική, Τεύχος 39, σελ.261 – 263. Υπερσύνδεση
    3. Karamesinis S. interview to Samaras, Ath.N. (2016). “Following the Traces of Diοnysus; From Athens to Rio de Janeiro”. Passages de Paris, 12:24-56, Υπερσύνδεση
    4. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2002). “Αλ Τζαζίρα, Το Αραβικό CNN”, στο Ευρυβιάδης Μ. (Επιμ.) Το Τρομοκρατικό Χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001, (σελ 148-152) Αθήνα, Ινσιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων.
    5. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2002). “Κοινή Γνώμη: Κυπριακό και Πολιτική Κουλτούρα”, Foreign Policy Greek Edition, Τεύχος 4 (σελ.20-24). Υπερσύνδεση
    6. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2002). “CNN και Προπαγάνδα”, Γεωπολιτική και Υδρόγειος, Τεύχος 1 (σελ.73-80). Υπερσύνδεση
    7. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2002). “Περί Αντικειμενικότητας και Μεροληψίας στις Ειδήσεις”, Ινστιτούτο Αμυντικών Αναλύσεων: Περιοδική Έκδοση Παρεμβολές, Τεύχος 25, σελ.1-11. Υπερσύνδεση
    8. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2001). “Η Συσπείρωση της Αμερικανικής Κοινής Γνώμης σε Περιόδους Κρίσης”, Περιοδικό Άμυνα και Διπλωματία, Τεύχος 128 (σελ.24-26). Υπερσύνδεση
    9. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2001). “Φινλανδοποίηση: Ένα Ερμηνευτικό Σχήμα για τα Ελληνοτουρκικά;” Περιοδικό Άμυνα και Διπλωματία, Τεύχος 124 (σελ.109-111). Υπερσύνδεση
    10. Σαμαράς, Αθ.Ν. (2001). “Επικοινωνιακή Χειραγώγηση και Ένοπλες Δυνάμεις”, Αθηνά, Επιθεώρηση ΣΕΘΑ, Τεύχος 17  (σελ.54-60). Υπερσύνδεση
  • Πλήρες Βιογραφικό Σημείωμα

Get In Touch

Department of International & European Studies

  • Secretary Tel: +30 210.4142394
  • Email: des-secr@unipi.gr
  • Address: 80, Karaoli & Dimitriou St.
  • 18534, Piraeus, Greece

University of Piraeus
Department of International &
European Studies

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used.